ikona-telefon 605 828 838
Máte dotaz?

Sledujte nás

ANEBOO | CO JE TO PPC KAMPAŇ?

PPC
REKLAMA
KAMPANĚ

PAY PER CLICK = ppc

ÚVODEM

Online marketing nabízí mnoho způsobů, jak můžete propagovat svou firmu a dnes se podíváme na často omílané PPC reklamy. Pokud podnikáte a hledáte způsob propagace vaší firmy, tak jste se jistě s tímto termínem setkali. PPC reklama je forma placené reklamy za proklik. Nejčastěji se setkáte se dvěma nástroji pro PPC reklamy a to AdWords od společnosti Google a Sklik od Seznamu.


CO JE LEPŠÍ? ADWORDS NEBO SKLIK?

Pokud se rozhodujete, do kterého z výše uvedených budete investovat, zvolte oba. Podíl obou vyhledávačů na trhu je různý a různě se vyvíjí. Vzdali byste se určitého okruhu potencionálních zákazníků a to je škoda. Nejvíce získáte, když budete kombinovat oba nástroje, jedině tak využijete celý potenciál.

Jak má vypadat profesionální logo?

KOLIK MĚ TO BUDE STÁT?

Je nutno si říci jednu zásadní věc a to, že pokud půjdete do placené reklamy, nejste jediná firma, která toto využívá. Výsledky zobrazení se odvíjí podle toho, kolik jste ochotni zaplatit za jeden proklik klíčového slova. Ukažme si na příkladu. Firma XY se živí jako firma na montáž vzduchotechniky, klíčové slovo je tedy vzduchotechnika. Cenu za toto klíčové slovo jste si zvolili 50 Kč/proklik. Dalším rozhodujícím faktorem bude i denní rozpočet pro danou reklamu. Tedy v případě denní částky 200 Kč bude míra prokliku pouze na čísle 4. Veškeré výdaje a rozpočet máte pod kontrolou. Při spuštění kampaně si nastavíte rozpočet, který chcete využít na propagaci vaší firmy a zároveň částku, hranici, kterou jste ochotni za den utratit, dále si nastavíte cenu za jeden proklik, viz. text výše.


Jaké náležitosti by mělo mít logo?

JAKÁ JE NÁVRATNOST

Záleží hodně na vašem rozpočtu, zda si budete reklamy spravovat sami, či zda využijete služeb firem specializující se na PPC kampaně, které mají certifikované pracovníky tzv. PPC specialisty, kteří neustále provádí servis běžící kampaně a dle aktuálního vývoje trhu nastavují kampaň a reagují tak i na kroky vaší konkurence.


"UDĚLÁM SI SÁM", MŮŽE VYJÍT DRAHO

Setkáváme se s klienty, kteří si snaží vše vytvářet sami a jsou přesvědčeni, že si sami nastaví i chod PPC kampaně. Může vás to však stát hodně peněz! Proč? Při nastavování kampaně je třeba si správně vybrat klíčová slova, cílovou skupinu a zaujmout kvalitním obsahem reklamy, což opět řeší na profesionální úrovni, tzv. copywriter. PPC reklama je živý organismus, online marketing je neustále měnící se proces, to co nastavíte dnes a funguje už nemusí fungovat zítra. Nezapomínejte na to, že nejste jediní, kdo využívá PPC reklam. Navíc vaše konkurence může využívat služeb firmy specializované na PPC reklamy, což pro vás znamená to, že jejich reklama bude minimálně výkonnější než ta vaše. Při špatném nastavení PPC reklamy můžete velice rychle přijít o váš rozpočet a přitom nezískáte ani jednoho jediného klienta. Zvažte tedy dobře, zda zvládnete tuto činnost sami. Pro více informací ohledně PPC reklam nás neváhejte kontaktovat.